Algemene Voorwaarden
Uniforme Voorwaarden Horeca
- Op deze reservering zijn de UVH van toepassing
De Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) zijn de voorwaarden waarop in Nederland gevestigde horecabedrijven zoals hotels, restaurants, cafés en aanverwante bedrijven (waaronder cateringbedrijven, party-servicebedrijven e.d.), horecadiensten verlenen en horecaovereenkomsten sluiten. De UVH zijn gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank en de Kamer van Koophandel en Fabrieken te 's-Gravenhage.
- Mocht er een conflict zijn tussen de condities van de huidige opdrachtbevestiging en de UVH, dan zijn de condities van de huidige opdrachtbevestiging van toepassing.
Het bevestigen van uw reservering
Oolderhof ontvangt graag binnen 5 werkdagen na briefdatum een ondertekende kopie van alle pagina’s retour. Oolderhof ontvangt deze graag per e-mail op info@oolderhof.nl
Hotelreserveringen;
Individuele kamers tot een maximum aantal van 3 kamers kunnen voor 23.59u 1 dag voor de dag van aankomst kosteloos geannuleerd worden. Bv. aankomst op vrijdag is kosteloos annuleren tot woensdagnacht 23.59u. Bij verplaatsing van de verblijfsdatum kunnen wij niet garanderen dat de prijzen ongewijzigd blijven. Voor gereserveerde kamers vanaf 4 kunt u de desbetreffende voorwaarden toegestuurd krijgen.
Zaalreserveringen;
Uw dagindeling en definitief aantal personen
Uiterlijk 1 week voor aanvang van de bijeenkomst of aankomst van de groep ontvangt Oolderhof de definitieve dagindeling en aantal personen. Indien ook een overnachting is gereserveerd ontvangt Oolderhof tevens de namenlijst.
Indien het aantal deelnemers van een bijeenkomst wijzigt behoudt Oolderhof het recht om de bijeenkomst te verplaatsen naar een andere ruimte dan oorspronkelijk overeengekomen.
De betalingsvoorwaarden
Oolderhof behoudt het recht om een aanbetaling te vragen conform de UVH. De aanbetaling dient uiterlijk 2 weken voor aankomstdatum betaald te worden.
Het betaalde bedrag zal na eindcalculatie in mindering worden gebracht op de factuur.
Annuleringen zalen
Annuleringen worden uitsluitend schriftelijk geaccepteerd.
De eventuele annuleringskosten zijn afhankelijk van het moment van annuleren;
- Meer dan 2 maanden voor aankomst geen kosten
- Tussen 2 en 1 maand voor aankomst 35 % van de reserveringswaarde
- Tussen 30 en 14 dagen voor aankomst 60 % van de reserveringswaarde
- Tussen 14 en 7 dagen voor aankomst 85 % van de reserveringswaarde
- Tussen 7 en 0 dagen voor aankomst 100 % van de reserveringswaarde
No show
Indien, zonder te annuleren, geen gebruik gemaakt wordt van de reservering (reservering van kamers, zalen, maaltijden, dranken en andere diensten) zal de totale reserveringswaarde voor alle dagen/nachten in rekening worden gebracht.
Algemene bepalingen
De genoemde prijzen zijn alleen geldig indien de gehele reservering doorgang zal vinden zoals beschreven in deze overeenkomst. Bij wijzigingen van de reservering (wijziging van data, aantallen
of het programma) behoudt Oolderhof het recht om andere tarieven te hanteren.
Covid-19
Oolderhof 1,5 meter en hygiëne protocol
Uw veiligheid, onze zorg.
Zoals ook onze belofte stelt, zullen wij er alles aan doen om uw verblijf bij ons zo aangenaam mogelijk te maken. Genieten en ontspannen, zonder zorgen. Ook in deze nieuwe werkelijkheid; de 1,5 meter samenleving.
Oolderhof had altijd al de gezondheid en veiligheid van zowel gasten als medewerkers hoog op de prioriteitenlijst staan. En in deze tijden blijkt maar weer hoe belangrijk dat is. We stellen alles in werking om risico’s op besmetting en verspreiding tegen te gaan.
Heel Oolderhof is aangepast aan de nieuwe regels van deze nieuwe situatie. Hierbij is aan alles gedacht en voldoen wij volledig aan de richtlijnen van de Overheid en het RIVM.
Zo kunt u genieten van een onbezorgd en veilig verblijf. Hopelijk gauw tot snel!
Wat doen wij allemaal om uw veiligheid en de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen;
* Allereerst volgen wij de richtlijnen en aanbevelingen van de Overheid
* Oolderhof en al haar verschillende outlets zijn voorzien van informatie over COVID-19 en de verschillende maatregelen die wij hebben genomen.
* Al onze werkinstructies zijn verscherpt met betrekking tot inachtneming regels voor reiniging en hygiëne
* We vragen gasten en medewerkers om thuis te blijven als men verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging/koorts heeft.
* We vragen gasten en medewerkers om regelmatig de handen te wassen met water en zeep voor minimaal 20 seconden en daarna af te drogen met een papieren handdoekje.
* We vragen gasten en medewerkers om te hoesten en niesen in de binnenkant van hun elleboog.
* We vragen gasten en medewerkers om papieren zakdoekjes te gebruiken om de neus te snuiten en deze daarna zelf in de prullenbak te gooien.
* We vragen gasten en medewerkers bij binnenkomst en bij het betreden van ruimtes gebruik te maken van de desinfecterende handgels die overal ter beschikking staan.
* We vragen gasten en medewerkers om 1,5 meter afstand van anderen te houden.
* We vragen onze gasten om in de openbare ruimten een mondkapje te dragen. Op uw hotelkamer of aan tafel mag u het mondkapje afdoen.
* We schudden geen handen, maar begroeten u graag met een knik, een goedemorgen-/middag/-avond en een vriendelijke glimlach. Zoals u van ons gewend bent.
* Overal zijn looproutes aangegeven. Houd u zo veel mogelijk aan deze routes.
* We verzoeken u om ook bij het gebruik van het toilet rekening te houden met de 1,5 meter afstand. Dat betekent dat u met niet meer dan 2 personen tegelijk in de toiletruimte aanwezig bent. Moet u even wachten, zijn daar speciale wachtplekken voor aangegeven.
* Veel aangeraakte oppervlakken zullen nog vaker dan normaal worden gedesinfecteerd met antibacteriële vloeistoffen. Denk hierbij aan de balie, deurklinken, liftknoppen, trapleuningen, sleutelpasjes, menukaarten, pinautomaten, enzovoorts.
* Houd ook buiten op onze parkeerplaatsen rekening met 1,5 meter afstand tot anderen.
* We vragen u om even te wachten met uitstappen tot een andere bezoeker is uitgestapt.
Er zijn nog een aantal specifieke maatregelen die worden toegepast in het restaurant, hotel en zalen.
Specifieke maatregelen in onze restaurants:
* We verzoeken u vooraf telefonisch of online een tafel te reserveren voor uw lunch of diner.
* Bij binnenkomst vragen we u om te wachten op de aangegeven plek tot u wordt opgehaald door onze gastheer/vrouw die u naar uw tafel wijst.
* We gaan uit van maximaal 4 personen per tafel, tenzij het gaat om een gezamenlijke huishouding.
* We vragen u om een mondkapje te dragen wanneer u loopt. Aan tafel mag u het mondkapje afdoen.
* We vragen u te betalen met pin of contactloos.
Specifieke maatregelen in ons hotel:
* Bij binnenkomst vragen we u te wachten op de aangegeven plek tot u wordt welkom geheten door de medewerker van de receptie.
* Om voldoende afstand te houden staan er speciale veiligheidsschermen op de receptiebalie.
* De sleutelpasjes die toegang verlenen naar het hotel worden na elk bezoek grondig gereinigd met desinfectie.
* Er is roomservice beschikbaar, indien u liever op uw kamer blijft.
* De hotelkamer wordt alleen schoongemaakt als er geen gasten op de kamer zijn.
* We vragen u in het hotelgebouw zo veel mogelijk gebruik te maken van de trap in plaats van de lift. Wees daarbij galant en wacht tot een andere gast voorbij is voordat u gebruik maakt van de trap.
* Wilt u toch met de lift, ga dan met niet meer dan 2 personen tegelijk in de lift. Ook hier geldt, wacht liever tot een andere onbekende gast uit de lift is, voordat u instapt.
* We vragen u om een mondkapje te dragen wanneer u zich bevindt buiten uw hotelkamer. In uw hotelkamer kunt u het mondkapje afdoen.
* Bij uitcheck vragen we u te betalen met pin of contactloos.
* Al onze huurfietsen worden na elk gebruik grondig gereinigd met desinfectie.
* Al onze kamers worden voor uw bezoek grondig schoongemaakt, gelucht en gedesinfecteerd.
Specifieke maatregelen voor onze zalen:
* Bij binnenkomst vragen we u te wachten op de aangegeven plek tot u wordt welkom geheten door de medewerker van de receptie. Zij brengen u graag naar uw zaal.
* Om voldoende afstand te houden staan er speciale veiligheidsschermen op de receptiebalie.
* Bij de inrichting van de zalen is er rekening gehouden met 1,5 meter afstand tussen de stoelen.
* Ook is er voldoende ruimte om veilig gebruik te kunnen maken van de koffie en thee faciliteiten.
* Materialen zoals tafels, beamers, flipovers, pennen, stiften en andere harde materialen worden na elk bezoek grondig gereinigd met desinfectie.
* Pauzes worden zo veel mogelijk in de zaal gehouden om zo het contact met andere gasten te beperken.
* Etenswaren worden zoveel mogelijk per persoon verpakt/aangeboden en eventueel op verzoek uitgeserveerd.
* We vragen u om een mondkapje te dragen wanneer u loopt. Wanneer u zit, mag u het mondkapje afdoen.
Wilt u onze algemene voorwaaren en Covid maatregelen liever ook downloaden, dat kan dat uiteraad.
Algemene voorwaarden Covid-maatregelen